سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصویر نور
بسم الله الرحمن الرحیم

عبدالرحمن بن سمره می گوید؛ 

در خدمت رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم  بودیم ، حضرت فرمودند شب گذشته عجایبی دیدم، عرض کردیم یا رسول الله! چه چیزی مشاهده نمودید؟! برای ما بفرمایید. حضرت فرمودند؛ مردی از امتم را دیدم که زانو زده و بین او  و رحمت خداوند حجابی است؛ خلق نیکویش آمد، دستش را گرفت و او را به رحمت خداوند وارد نمود.

امالی صدوق ص230

پوستر حسن خلق -رحلت پیامبر ص

برای اندازه 1200*800 روی تصویر کلیک کنید

دانلود پوستر عجایبی که برترین خلق دید 1800*1200

 

عارف گمنام ص.ج در کتاب کم نظیر "سلوک باهمسر" آن روایت ناب و متن زیر را نقل فرموده که پسندیده است وقتی به تدبر در آنها اختصاص داد؛

"این خبر آن سویی حضرت، برای تو کافی است تا به نقش موثر حسن خلق، در سیر عبودی ات پی برده و با هر سختی و ریاضتی که هست، خود را به آن آراسته کرده و ظاهر و باطنت را به آن زینت بخشی تا به کمال ایمان که همان کمال ارتبط قلبی با حضرت جانان _جل جلاله_ است راه پیدا کنی.

ای عزیز! محیط به عالم غیب و شهود، حضرت باقرالعلوم _علیه السلام_ پرده از حقیقت و باطن حسن خلق برداشته و فرموده؛ کامل ترین مومنان از نظر ایمان، کسی است که خوش خوتر و خوش خلق تر باشد."


[ پنج شنبه 94/9/19 ] [ 8:48 عصر ] [ مجتبی.ش ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به نام خداوند نور و رحمت، در این وبلاگ سعی شده مطالبی آسمانی و نورانی در قالب تصاویر و طرح هایی زیبا و جدید به علاقه مندان عزیز ارائه شود. اگر برای عزیزی رضایتی حاصل شد دعایم کند که همه محتاج دعا هستیم. دعا اثر دارد ...
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 82
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 143568